Bangkok, here i come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cindy makor - WaarBenJij.nu Bangkok, here i come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cindy makor - WaarBenJij.nu

Bangkok, here i come!

Blijf op de hoogte en volg cindy

04 November 2012 | Nederland, Amsterdam

4 november 2012. Het is zo ver. Mijn reis is een feit. mijn backpack is gepakt met jawel, maar 3 paar schoenen. afgelopen week nog een super weekje gehad, wat het ook wel weer moeilijk maakt om weg te gaan! Het begon allemaal als grootspraak, ja ik ga reizen na mijn havo.. 'ja, cin' werd daar op geantwoord. Zelf stond ik er ook niet 100 procent achter dus ik keek wel.. afgelopen maanden heb ik keihard gewerkt. Enorm veel voorbereidingen gedaan. Want wie had dat ooit gedacht, cindy, die nooit tegen veranderingen kon, gaat op reis naar het onbekende. Nu is het dus zo ver. 6 maanden lang ga ik op reis. Ik ga enorm veel ervaring op doen en een reis maken die ik nooit zal vergeten. gisteren avond begon ik het pas te beseffen. En dan is het moment daar om afscheid te nemen. Het ergste en vervelendste van allemaal, in het speciaal, oma. Lieve vrienden, kennissen, collega's, familie, lieve oma, ik ga jullie ontzettend missen, maar over een half jaar zal ik jullie bestoken met al mijn verhalen. Dag Nederland, hallo nieuw avontuur. om 12:25 ga ik de lucht in op naar Bangkok, met een tussenstop in Hongkong. Ik ben er klaar voor ! Dikke kus, Cindy

  • 04 November 2012 - 20:49

    Rob En Mama:

    Lieve schat,
    Wat zijn we trots op jou! Keihard gewerkt en alles goed overdacht.
    De stap durven nemen om uit je vertrouwde omgeving te stappen
    En niet te weten waar naar toe te gaan. We weten zeker dat je het kan,
    Ook heel leuk dat je Bow gaat zien daar. Jullie zullen het vast goed kunnen vinden (goeie tak van de familie hihi).
    We hopen dat je een hele fijne tijd gaat hebben! Geniet maar lekker!
    Hele dikke knuffel.....
    Love you!!
    Mama en Rob xxx

  • 05 November 2012 - 09:23

    Pa:

    Hoi hoi,

    Afgelopen vrijdag was het erg leuk. Ben blij dat oma vrijdag en zondag nog is mee gegaan. Ze had het wel erg moeilijk, maar ik hoorde zondag avond van Anouk dat het wel weer ging.
    Nou het eerste reis doel is bereikt. Nu genieten en veel zien. Wees voorzichtig. Koop niet te veel, want anders moet er al 1 container vanuit Bangkok met schoenen naar Spijkenisse worden getransporteerd.

    Kus en geniet ervan. Pa. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

all good things comes to an end!

22 Maart 2013

last destination, Melbourne it is!

02 Maart 2013

Perth, down under

11 Februari 2013

Gili Trawangan, its a paradise

04 Februari 2013

Tropical Bali
cindy

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 23953

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: