1e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg cindy

05 November 2012 | Thailand, Bangkok

zo, na een lange reis dan eindelijk aangekomen. alles is goed gegaan ! vanuit t vliegtuig meteen met de taxi naar mijn eerste hostel gegaan (Rainbow hostel in de koh San road) kamertje is wel oké. daarna lekker even wat gedronken en gezwommen. heerlijk warm hier, 32 graden ! nu even een powernappie en dan opzoek naar wat lekkers te eten. x

• 05 November 2012 - 11:10

Oma Van Jennifer:

Cindy ik ga jo op de voet volgen want ik geniet hiervan. Ik wst dat je in deze wijk zou zitten en vanavond allemaal stalletjes met eten en kleding. Meisje als ik 40 jaar jonger was had ik dit ook gedaan.

Dikke kus

• 05 November 2012 - 11:31

Nickie:

Hoi Cin,

Ben heel benieuwd WAT jij als eerste uitzoekt om te gaan eten. ;-)

zal wel even wennen zijn..ben heel erg benieuwd wat jij van de sfeer gaat vinden. aldaar.
    Ik kan via google earth zien. Hoe de straat eruit ziet, zo dat is wel heel anders dan hier in Nederland.
    Zie heel veel loopkarretjes en kleine winkeltjes/tentjes.
    Zal het vanavond aan jouw pa laten zien.

Heel veel plezier en knuffel vanaf hier. Geniet ze.
    Nickie xxx

• 05 November 2012 - 15:01

Juliette :

Hey Cindy,
    Dit heb je toch maar even mooi voor elkaar gekregen! Trots op je, nicht! Maak er wat bijzonders van dit komend jaar. Doe voorzichtig en uiteraard ga ik je uitgebreid volgen. Liefs vanuit amersfoort!

• 05 November 2012 - 19:14

Nicole:

He Cindy,

Nu gaat het allemaal gebeuren aangekomen in Thailand het onbekende. Geniet ervan "" be careful "en we zullen je volgen Heel veel plezier!!!! Dikke kus van ons allemaal