Bangkok it is - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu Bangkok it is - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu

Bangkok it is

Blijf op de hoogte en volg cindy

06 November 2012 | Thailand, Bangkok

5-11-2012
eerste dagje zit erop. wat is het hier geweldig. vanmiddag gezwommen, daarna even opgefrist en lekker garnalen gaan eten. het is hier zo ontzettend druk met zoveel alternatieve mensen! ook zijn we met de tuktuk door half Bangkok geweest. echt bizar hoe hard dat ding gaat. chinatown gezien en even het nachtleven van Bangkok meegemaakt. echt geweldig. nu lekker slapen want ik ben helemaal gebroken!! morgen richting de floating markt!!

6-11-2012

vanmorgen ging om 10 uur de wekker aangezien ons plan was om naar de floating market te gaan. wat we alleen niet wisten is dat je dan om 7 uur al weg moet. uiteindelijk hebben we lekker even ontbeten en toen richting de skytrain gegaan. groot deel van Bangkok gezien. op de terugweg hebben we de tuktuk genomen en hebben we de thaise even laten zien dat je ook met zn 5e in een tuktuk kan. echt ie-der-een keek ons aan op straat haha. bij terugkomst hebben we lekker even gezwommen en beneden in het hostel gegeten. verse garnalen in curry met naan (heel lekker vers brood) voor maar 6 euro. alles is zo goedkoop hier! daarna nog even wat gedronken bij een tentje met life muziek. vandaag vroeg in bed aangezien we morgen dus wel om 7 uur naar de floating market gaan. en proberen om naar chiang mai te komen. helaas waren alle treinen al vol geboekt voor de komende 5 dagen. hopen dat het vliegtuig niet te duur is!!

veel liefs!

7-11-2012

สวัสดี (Heyy! )

vandaag vroeg op gestaan om dan toch echt naar de floating market te gaan. om 7 uur werden we opgehaald door een busje om vervolgens 1, 5 uur (gelukkig met airco) naar het zuid westen te rijden. we moesten eerst een klein stukje varen met een andere boot tot we bij de echte markt waren. daar stapte we in klein bootje met een oud vrouwtje achterin met één peddel. het was echt super leuk om te zien. allemaal Thaise in een bootje helemaal volgeladen met prutseltjes! iedereen probeert je iets te verkopen doordat ze gewoon de boot naar je toe trekken. echt een must see van Bangkok! smiddags lekker even bijgeslapen in het zwembad en lekker gegeten. morgen vertrek ik uit Bangkok om 6 uur met de bus naar chiang mai. eigenlijk was de bedoeling met een trein te gaan, maar aankomende 4 dagen is daar nog steeds geen plek voor. gelukkig duurt de bus even lang (als nog 12 uur). vrijdag morgen 6 uur (voor de Nederlanders onder ons donderdag nacht) kom ik aan in chiang mai waar ik in 'ben's hostel' verblijf. we gaan het meemaken! geen zorgen dus morgen avond als er geen berichtje is, de bussen hebben hier helaas geen wi-fi. See ya!

  • 05 November 2012 - 20:59

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Leuk dat jullie meteen de eerste dag al zo actief zijn. Logisch dat je nu helemaal gebroken bent.
    En uhh, hebben ze daar ook snelheidscontroles? Gelukkig ligt jouw tuktuk rijbewijs thuis hihi
    Slaap lekker!
    Dikke kus
    Mama

  • 06 November 2012 - 00:26

    Natascha:

    Hoi Cin,

    Bedankt voor je foto,Ik ga je zeker volgen!

    Gr,
    Natascha
    Ps wie is reiziger nr 2?

  • 06 November 2012 - 10:45

    Papa:

    Hallo, en hoe zijn de garnalen daar ? Wel leuk naar de floating market. Hier drijft een bootje met een oud vrouwtje die echt de beste soep van Bangkok verkoopt. Ze was pas geleden bij Gorden Ramsi op TV. Dus probeer het uit. Maandag nog bij oma geweest. Gaat redelijk. Ze vraagt constant naar je. Heb gezegd dat alles goed gaat.Je moet ook de groeten hebben van de diverse zusters van de Marckenburg. Ze weten dat van oma dat je een wereld reis gaat maken. Als je tijd hebt, maak dan ff een foto van jezelf voor oma. Dan print ik hem uit voor haar. Tenminste als het mij lukt. Inmiddels ook Tango geinstaleerd. Groeten ook van Dianam Michel en Kylie. Zij volgen nu ook je reis.

    Dikke kus van mij.

    Groetjes Pa.


  • 06 November 2012 - 15:07

    Joyce :

    Ik ben nu al jaloers!!! Ik ga je volgen hoor!

  • 06 November 2012 - 22:02

    Opa:

    Leuk dat het allemaal goed gaat.Groetjes ook voor Bow.
    k zal je volgen. Geniet ner van
    Groetjes
    kus
    Opa

  • 07 November 2012 - 09:46

    Collega Raymond:

    Hoi Cin,

    Leuk om te horen dat je zo aan het genieten bent.
    Vergeet zeker niet om af en toe een lekkere koele kokos te drinken met het warme weer.
    Zoals beloofd zal ik je zeker volgen.

    De groeten van heel de electrical afdeling en ook van Jacob.

    Raymond

  • 07 November 2012 - 14:17

    Papa:

    Hallo Cindy, leuk dat ik je gisteren op je i phone heb kunnen zien en horen. Chang Mai kwam mij ergens bekend voor. Maar waar had ik dat vandaan. Nu weet ik het. Een vroegere collega ( baas ) is verhuist naar Chang Mai. Toevallig heeft hij mij 4 weken geleden gebeld. Ik zal wat gegevens aan je zenden. Misschien heb je er wat aan. Ik hoop vandaag dat je de floating market hebt bezocht. Lijkt mij geweldig.
    Nou de groetjes van ons en van oma.

    Dikke kus pa.

    p.s. via e mail zend ik je wat gegevens.

  • 07 November 2012 - 18:45

    Nicole:

    Hoi Cin,

    Als ik je verhaal lees komt alles weer boven. De reis die Kees en ik gemaakt hebben HEEEEEEl Lang gelden maar nog zo bekend. Als je in Chang Mai bent is de avondmarkt ook zo geweldig ik ben benieuwd of die er nog is. En de jungletocht naar de bergstammen, daar blijf je ook slapen erg primitief maar geweldig leuk.

    Groetjes Nic

  • 07 November 2012 - 21:18

    Paul:

    Hey Cindy,

    Goed te lezen dat je geniet.

    Veel plezier.

    Groetjes,

    Paul

  • 08 November 2012 - 09:27

    Opa:

    Het ziet er aallemaalgoed uit.
    Gr
    Opa

  • 09 November 2012 - 10:02

    Papa:

    Hallo Cindy,

    Om omgeveer 01.00 kregen we het berichtje dat je met de bus bent aangekomen. Nou ik hoop dat ome Jo goed met de bus heeft gereden en dat je nu naar je leuke prijzige hotel gaat. Hotel ziet er leuk uit. Prima uitgezocht. Het schijnt in Chiang Mai inderdaad wat rustiger te zijn en veel meer natuur.
    Ik hoop nu wel dat er een matras in het bed ligt. Maar dat moet haast wel voor zo'n prijs.
    Ik heb ook gelezen dat bij Ben's je zeer goed kan eten en dat hij bekend staat vanwege zijn kookkunsten.
    mmmm garnalen haha.

    Nou mocht je toevallig nieuwsgierig zijn naar de roti van de vrouw van Erik , hij woont ongeveer op 15 minuten afstand van jou hotel. Kijk maar of je het leuk zou vinden. Hij weet dat je in Ben's zit.

    Nou de groeten, en dikke kus van mij.

    Pa.

  • 14 November 2012 - 06:28

    Jan Innemee:

    Hoi Cindy,

    je heb het nog drukker op je reis dan in het hotel denk ik. Zeker weten dat je geniet van je reis. Ik blijf je volgen en tot over een half jaar.

    Groet Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

all good things comes to an end!

22 Maart 2013

last destination, Melbourne it is!

02 Maart 2013

Perth, down under

11 Februari 2013

Gili Trawangan, its a paradise

04 Februari 2013

Tropical Bali
cindy

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 23918

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: