nederland, anders dan gedacht - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van cindy makor - WaarBenJij.nu nederland, anders dan gedacht - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van cindy makor - WaarBenJij.nu

nederland, anders dan gedacht

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg cindy

29 November 2012 | Nederland, Spijkenisse

29-11-2012

Hey lieve mensen,

Zoals sommige misschien wel weten ben ik op dit moment van schrijven weer in nederland. Afgelopen zondag om 5 voor 9, thaise tijd werd ik gebeld door mijn vader. Ik was wat aan het drinken met een paar andere, en liep even weg omdat ik dacht wat we gingen skypen samen met me oma. Helaas was het geen goed nieuws. Oma was zojuist overleden. Op dat moment stortte mijn wereld even in, me beste maatje, niet meer daar. oma, die op me zou wachten tot ik terug was, ze heeft haar best gedaan en gevochten, maar ze was op. Ik ben naar het hostel gelopen en heb zo meteen contact gezocht met de reisverzekering. Binnen een uur was geregeld dat ik 8 uur kon vliegen. Ik zat op dat moment in het land Laos, plaatsje vang vieng. Ik moest nog 5 uur met de auto door de bergen naar het vliegveld rijden. Ik heb meteen mijn spullen gepakt, de eigenaar van het hostel had op allerlei manieren geprobeerd een taxi te bellen (ja, dat gaat daar niet zomaar). Binnen een uur stond er een busje voor de deur, ik heb van de mensen waarmee ik was afscheid genomen en ben gaan zitten. Dit was toch best eng, zo alleen, in een busje, met een toch wel enge man achter het stuur die zo 5 uur door de bergen je hopelijk naar het vliegveld brengt. Gelukkig is alles goed gegaan. 2 uur voor vertrek was ik op de luchthaven. Dit was een erg kleine luchthaven waar gemiddeld maar 5 vluchten per dag vanaf vertrekken. Er was dan dus ook niks te doen, dus dat waren 2 lange uren. Mijn eerste vlucht duurde bijna 2 uur, naar bangkok. Het vliegtuig zat nog niet half vol, dus dat was lekker rustig. Aangekomen op bangkok moest ik 4,5 uur wachten op mijn volgende vlucht. Aangezien ik alleen een vluchtnummer had gekregen moest ik me nog in gaan checken. Helaas was ik verkeerd gelopen op de grote luchthaven dus heb ik zeker een uur daar rond gelopen. De tweede vlucht was slopend. Een 13 uur durende vlucht. Ik had inmiddels een hele nacht over geslagen en in het vliegtuig had ik het geluk met een huildende baby naast me. Compleet versleten kwam ik aan op schiphol. Toch wel weer fijn om een bekende omgeving om je heen te hebben. Afgelopen dagen waren zwaar. Slecht geslapen, elke ochtend erg vroeg wakker. Aantal dingetjes geregeld voor oma. Gisteren heb ik haar gezien. Ik twijfelde heel erg, maar heb het toch maar gedaan. Vandaag nemen wij afscheid van haar. Om 4 uur is de crematie. Ik ben er kapot van, en ga haar heel erg missen. De grote vraag van iedereen is wel, ga je je reis nog doorzetten..? ik heb daar nu nog niet zo veel over na gedacht, maar het zou zonde zijn als ik dat niet zou doen. Mijn reisorganisatie heeft een retourvlucht geboekt op 11 december. Deze vlucht kan ik nog wijzigen, en annuleren, maar als ik terug wil, moet dat nog vóór de kerst. Dit is toch wel ‘moeilijk’ als je daar dan zit, en net weer begint. oma zou willen dat ik terug was gegaan, voor haar hoefde ik geneens terug te komen. Ik moet er nog maar is over nadenken, en ik laat het jullie zeker weten. Nu eerst maar er voor zorgen dat het een super mooie dag wordt vandaag!



  • 29 November 2012 - 11:27

    Kitty:

    Lieve Cindy,wat een mooi verslag,en wat een reis terug naar NL,zo dapper!!!
    Wens je heel veel sterkte om het verlies van je oma te verwerken,en ga je je reis weer oppakken,meisje heel veel sterkte en succes.

    Dikke kus Kitty

  • 03 December 2012 - 18:00

    JAN:

    Hoi lieve Cindy, datgene waar je bang voor was heeft dan toch plaatsgevonden. We hebben het er nog over gehad dat het kon gebeuren en wat dan te doen. Ik weet zeker dat gezien de verstandhouding tussen jullie je oma wil dat je je reis voortzet want die reis is jou grote droom en je oma vond het heerlijk om jou over jou droom te horen praten. Zij wil ook niet dat je er vanaf ziet, dat had ze je al gezegd. Ik weet zeker dat je haar aanwezigheid gaat voelen als je weer daar naar toe gaat, geloof me, ze wil niets liever dan dat je dat doet. Sterkte de komende tijd en gecondoleerd met je verlies, ook voor je familie

    Groetjes Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spijkenisse

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

all good things comes to an end!

22 Maart 2013

last destination, Melbourne it is!

02 Maart 2013

Perth, down under

11 Februari 2013

Gili Trawangan, its a paradise

04 Februari 2013

Tropical Bali
cindy

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 23914

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: