back again, bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu back again, bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu

back again, bangkok!

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg cindy

13 December 2012 | Thailand, Bangkok

hey,

zoals sommige al wisten ben ik weer terug in Thailand. ik ben twee weken thuis geweest wegen het overlijden van mijn oma. dinsdag ben ik om 17:30 terug gevlogen. een directe vlucht met klm die geheel was verzorgd door mijn reisverzekering. in het vliegtuig zat ik naast een oude, dronken man uit denemarken en een jongen uit noorwegen. bijna heel de vlucht zitten praten, was erg gezellig. dit keer zat ik dus gelukkig niet naast een huilende baby, wel had ik het geluk dat er een achter me zat en dus om de minuut aan me haar werd getrokken... ohja, pa, het eten aan boord was of chinese kip of vegetarische pasta met champignons.. helaas waren de champignons ver te zoeken ! bij aankomst was mijn backpack al snel op de bagageband, dus opzoek naar een bus, trein, taxi of tuktuk. ik kreeg te horen dat de bussen niet meer reden, de taxi was 12,50 (klinkt goedkoop, maar is voor hier heel duur) tuktuks waren er niet, dus het werd de trein. voor 2 euro kocht ik een kaartje, en zonder in de file te staan, zonder weer extra tol te betalen en met een prima plekje reed de trein naar de eindbestemming. phaya thai. daar aangekomen moest ik voor 1,25 de tuktuk pakken die mij voor me hostel bracht. ik had besloten weer het zelfde hostel te nemen als de vorige keer toen ik in bangkok was. het rainbow hostel in de khoasan road. toen ik uitstapte zag ik daar meteen al simon zitten, uit zuid afrika, die ik had ontmoet in laos. hij reist samen met bridget. ben even in gaan checken, heb me spullen in de kamer gezet en we zijn op pad gegaan naar wat tempels. totaal niet mijn ding, maar eigenlijk kon ik het niet maken om de grootste tempel niet bezocht te hebben.ik had even wat eten gehaald, helaas begrepen ze dat 'zonder saus alsjeblieft' niet, dus simon had geluk met een hamburger. we zochten een tuktuk, en al snel was er een die ons voor 20 bath (50 cent) per uur rond wilde rijden. prima dus! het enige is dat je dan even een zaak binnen moest lopen, en interesse moest tonen. dan kon je weer weg en kreeg de chauffeur geld omdat hij toeristen daar heen bracht. prima! de laatste tempel werd mij een beetje te veel. ik was versleten. k zag een heerlijk bankje en dacht, die is van mij. de andere gingen de tempel in, ik heb op het bankje lekker de binnenkant van mijn ogen bekeken. prima te doen! daarna zijn we terug gegaan naar de khoa san road om wat te eten. dit keer pasta carbonara met een verse watermeloen shake. we gingen nog even wat drinken, maar ook daar had ik moeite met me ogen dicht te houden.uiteindelijk ben ik lekker naar me kamer gegaan, om 19 uur lag ik diep in coma en vanmorgen werd ik gewekt door de wekker om 10 uur. 15 uurtjes geslapen dus, had het blijkbaar nodig... nu even ontbijten (is hier 11 uur). vanavond om 8 uur moeten we hier verder op in de straat zijn voor de bus naar het zuiden van thailand. morgen ochtend de boot naar het eiland 'koh tao'.
ohja enne, het is hier 32 graden, heerlijk!

liefss

  • 13 December 2012 - 07:11

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Gaaf dat je alweer zulke leuke mensen ontmoet hebt! Ik ben ook super trots op je, dat je je reis weer oppakt. Je gaat er helemaal voor om je droom uit te laten komen. Klasse!
    We zijn uiteraard wel jaloers op het lekkere weer.
    Ga maar lekker genieten en vergeet vooral niet om veel foto's te maken.
    Dikke kus.
    Mama xxx

  • 13 December 2012 - 09:05

    Oma Vn Jennifer:

    Lieve Cindy wat goed van je dat je er weer bent.Ja, maak je dromen waar. Is heel leukhoor dat eiland. Koh Tao. Dus dat wordt genieten. Jaik weet dat het lekker weer is. Het einde van de regentijd. Dus ik ga je weer helemaal volgen.

    Dikke kus van de oma van Jennifer.

  • 13 December 2012 - 10:40

    Nathan:

    Top dat je weer bent begonnen met je reis!
    Heel veel plezier jn het zuiden!

  • 14 December 2012 - 20:33

    Papa:

    Ha die CIndy,

    Wat een leuk verhaal. Je schrijft het zo, dat ik het bijna zelf ervaar. Enkel het verschil is dat wij nu 5 graden hebben en geen zon. Dat er hier geen tuk tuk is en dat je niet met de trein kan voor 2 euro. Ben trots dat je weer op pad bent. Ik weet zeker dat oma dat ook had gewild. Wel een leuke dag gehad met allemaal tempels bezoeken. Nu richting rust, zand, zonnebed en water. Ik geloof echt dat je bek- af bent. Geniet ervan, neem je rust en laat veel van je horen. Dan ben ik ook nog een stukje met je op vakantie. Veel liefs en kus. Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

all good things comes to an end!

22 Maart 2013

last destination, Melbourne it is!

02 Maart 2013

Perth, down under

11 Februari 2013

Gili Trawangan, its a paradise

04 Februari 2013

Tropical Bali
cindy

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 23955

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: