koh tao, super! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu koh tao, super! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van cindy makor - WaarBenJij.nu

koh tao, super!

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg cindy

16 December 2012 | Thailand, Koh Tao

16-12-2012

inmiddels alweer 3 dagen op het eiland koh tao. koh tao ligt gelegen in het zuiden van thailand, een super klein maar leuk eiland. donderdag avond om 8 uur zou de bus vertrekken vanaf bangkok.. zoals ik inmiddels hier wel gewend ben zijn die helaas nooit optijd, en we vertrokken dus om 10 uur. iedereen had stoelen aangewezen gekregen. nou was het vervelende dat er nog 2 extra plaatsen vrij waren in de bus dus ik kon heerlijk "liggen" op 2 stoelen. om 5 uur kwamen we aan in champon, vanaf hier moesten we verder met de boot. die vertrok om 7 uur. uiteindelijk kwamen we rond 9 uur aan bij de pier van koh tao. een invasie van thaise mensen die je een taxi aanbieden. we zijn even iets door gelopen en hebben voor 200 bath een taxi genomen naar sairee beach. gelukkig kende hij het hostel waar ik had geboekt, good dream hostel. ik had voor het eerst sinds mijn reis een dorm geboekt. dat is een bed in een kamer met 8 mensen. eigenlijk zag ik er een beetje tegen op, je weet natuurlijk nooit waar je mee terecht komt. maar op het moment dat ik aankwam was het meteen al super gezellig. het is schoon, dat is al erg fijn en de mensen zijn allemaal vriendelijk. we zijn 's avonds met zn alle uit eten geweest en daarna naar een beachbar gegaan. daar waren thaise jongens die met vuur allemaal mooie dingen konden. super leuk om te zien. daarna gingen we naar een andere beachbar waar ze limbo aan het dansen waren met vuur. je moest dus op je voeten zonder je handen op de grond te zetten onder een vlammend touw door. natuurlijk wilde ik dit ook proberen, dus bond mijn haar netjes vast en het ging eigenlijk vrij goed. een andere van de groep probeerde het ook na wat drankjes op te hebben, die was wel een aantal haren verloren.. haha. uiteindelijk heb ik ook nog gewonnen van het hele strand. wie had dat ooit gedacht. als prijs kreeg ik een aantal shotjes. gisteren was het heel de dag super weer, we hebben lekker ontbeten, rustig aan gedaan op het strand, smiddags even geslapen en daarna weer een drankje gedaan. eigenlijk allemaal heel relaxed dus. ohja, ook heb ik gisteren samen met een andere nederlandse jongen nog een scooter gehuurd. dit omdat in het dorpje waar wij zaten op dat moment nergens een pannenkoek te vinden was, dus moesten we aangezien we er zo'n enorme trek in hadden naar de andere kant van het eiland rijden om er een met banaan en chocolade te krijgen. vandaag hebben we wederom niet veel gedaan. ik heb op het strand in een hangmat lekker wat gelezen, een beetje met een balletje gegooid en wat gedronken... 's avonds met een stuk of 15 man wat gegeten, en nu heerlijk in bed. aangezien ik echt overal wakker van word in de dorm ben ik aardig uitgeput dus probeer nu al te slapen vóórdat iedereen gaat slapen. ik heb de dorm tot de 21e geboekt, en heb een mooie deal kunnen sluiten dus dat is wel fijn. daarna ga ik naar koh pangan. morgen gaan we naar au leuk, dat schijnt het mooiste strandje van koh tao te zijn. we zullen zien!


  • 16 December 2012 - 19:37

    Arianne Monster:

    Klinkt allemaal weer heerlijk! Veel plezier nog!

  • 16 December 2012 - 20:06

    Nicole:

    he Cin,

    heerlijk hoor, lekker mooi weer, mooi eiland, witte stranden, ik ben jaloers.
    geniet er lekker van, goed te zien dat het goed met je gaat.

    veel plezier dikke kus Nicole

  • 16 December 2012 - 23:42

    Oma Van Jennifer:

    Weer een leuk verhaal Cindy ik kijk al weer uit naar het volgende. Veel plezier op Koh pangan.

  • 18 December 2012 - 06:58

    Jan:

    Hoi Cindy,

    De goede keuze gemaakt, geniet en ervaar.

    Groetjes Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

all good things comes to an end!

22 Maart 2013

last destination, Melbourne it is!

02 Maart 2013

Perth, down under

11 Februari 2013

Gili Trawangan, its a paradise

04 Februari 2013

Tropical Bali
cindy

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 23960

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: